Monday, December 3, 2012

rindu 0.o

rasa macam da bertahun jer aku tak update blog nie..
pejam celik pejam celik da tiga bulan aku dekat UTM nie..
I guess susah jugak nak adapt dengan environment dekat sini..
huhu but it still okay.. :)
biarpun tiga bulan dekat sini, buat aku rindu KPTM lagi..
still terbayang2 lagi ape yang aku da buat dekat sana
baik jahat semua ada 
HAHA
biarpun aku ade kawan2 baru,
kawan2 lama tetap dalam kenangan aku..
still in contact biarpun semua macam busy2 jer..
final examlah, kerjalah n macam2 lah..
but it's okay u guys..
that life meant to be..
tak kan senang sepanjang masa..
ade masa kita boleh jumpa
:)
to ADAM & CO, biarpun aku hanya practical 3 bulan jer kat situ,
tapi aku rasa macam da lama keje kat situ
aku betul rindu korang
tapi aku seganlah nak datang sana..
hihi
bila tengok gambar2 lama, mulalah teringat semuanya..
sedih memang sedih
tapi aku tahu hidup orang lain2..
bukannya sentiasa bersama
walau mana pun korang berada,
aku doakan korang berjaya dunia akhirat..


0 comments:

Post a Comment