Thursday, September 30, 2010

sweet ..

♥ Naper ko still syg dia, walau dia dh tinggal ko ??...

♥ Naper ko still syg dia , walau dia dh buang ko ??

♥ Naper ko still syg dia , walau dia dh hancurkan hati ko ??

♥ Naper ko still syg dia , walau dia dh pijak cinta ko ??

♥ Naper ko still syg dia , walau dia runtuhkan mahligai ko ??

♥ Naper ko still syg dia , walau dia pergi tanpa belas ??

♥ Naper ko still syg dia , walau ko menangis dia pandang ko penuh benci ??

♥ Naper ko still syg dia , walau dia tak pernah pikir susah ko ??

♥ NAPER? NAPER? Naper ko still sayang dia ??? !!~

SEBAB .......

♥ Bila die tinggal aku ...aku sedar kelemahan diri aku punca die pergi ...

♥ Bila die buang aku ..aku makin dekat dengan Tuhan ,dan aku tahu ujian ini utk aku baiki diri ..bukan merosakkan diri aku dgn kebencian....

♥ Bila die hancurkan hati aku ..aku teringat betapa byk hati die aku hancurkan ,tanpa aku sedari....

♥ Bila die pijak cinta aku ..aku tahu cinta tuh dh lamer x berkembang tak d baja ..atas kelalaian dan kealpaan aku ..

bila d pijak baru aku tercungap untuk bernafas ,dan cuba bangun dan kembang semula....

♥ Bila die runtuhkan mahligai aku .. saat tuh , ia hanya mahligai kaca .. yg pudar sinarnya ...hanya tiang cinta yg membuat ia terus berdiri.....

♥ Bila die pergi tanpa belas ...Aku kenal dia , aku tahu dia berperang dengan dirinya sendiri ...mencari kekuatan untuk berlalu n melupakan ku....

♥ Bila die pandang aku penuh benci ... itu kerana die sayang aku , walau die cuba nafikan...ak kenai die..

♥ Bila die tak pernah pikir susah aku .. sebenarnya die tak pernah berhenti memikirkan aku ..dan kerana itu ,aku still sayang die ..dan mengharapkan peluang dari Tuhan untuk perbaiki segalanya .. !!

~dan aku berjanji ,walau sesaat aku takkan sia kan ..

♥♥♥ endless lOve ♥♥♥

***********************************************************


article nie aq t'bce kt 1 page kt fb nie..

aq rse ayt dier sweet gler..

so aq pun copy paste lh..

sorilh yer..

amek tnpa kbnrn..

credit 2 u coz dis article is sweet enough 4 me..

it gives me a feeling dat something i cannot imagine with word..

a feeling dat i must learn 2 love others not always be me only..

all dis while, i dun know how to express my love 2 others..

and dat makes me feel dat i very bad..

everytimes i wants 2 show it..

it must turn to somethings else..

something dat will make others more further than me..

it just painful to feel it..

i dun know why it must be like that..

and i really hope it will disappear one day...

loikee......

0 comments:

Post a Comment